Subject: Veebivormi edastus: Esita pöördumine > Komponendid
From: "Rahandusministeerium" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Sun, 16 Jun 2024 05:22:50 +0300

Sisestuse kuupäev P, 16/06/2024 - 05:22

Sisestaja: Anonüümne

Sisestatud veebivormi info:

Pealkiri
Küsimus

Esitaja nimi
Siim Randla

Asutus
Õhtuleht

Eelistatud suhtluskanal
E-post

E-mail
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Küsimuse või ettepaneku sisu

Kui palju on mullu ja tänavu makstud ministri lennupiletitele eest 
välisvisiitidel, kui palju on minister lennanud äriklassis ja 
turistiklassis?

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.